info@sanasport.be We zullen binnen 24 uur antwoorden!

Veel gestelde vragen

U vraagt, wij antwoorden.

Wanneer komen de goederen aan?

U vindt de informatie direct op het detail van het specifieke product en ook in het winkelmandje. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, sturen wij u ook informatie over de datum in een bevestigingsmail. Als wij de goederen in voorraad hebben, is de levertijd meestal 1 tot 4 werkdagen, als de goederen in voorraad zijn bij de leverancier, dan tussen 3-15 werkdagen - u kunt deze informatie altijd vinden op het productdetail. Bestelt u meerdere artikelen met verschillende levertijden, dan wordt de uiteindelijke levertijd bepaald door het artikel met de latere leverdatum.

Kan ik een artikel toevoegen aan een aangemaakte bestelling?

Dat kan zeker als je de bestelling nog niet hebt betaald (online per kaart). Stuur gewoon een e-mail naar info@sanasport.be en vertel ons het bestelnummer, de productcode en de maat van het product dat u wilt toevoegen aan uw bestelling. U vindt het bestelnummer in de bevestigingsmail en de productcode op de productdetailpagina rechts onder de groene knop "In winkelwagen".

Waarom is de online betaling niet geslaagd?

De meest voorkomende redenen zijn een verkeerd gekopieerd kaartnummer, een laag rekeningsaldo, een storing in het online systeem van de bank (waar u de kaart heeft) of u mag niet online betalen met uw kaart. U kunt uw bestelling betalen door deze over te maken op de rekening van de Ostsächsische Sparkasse Dresden (OSD), IBAN: DE97 8505 0300 0221 2054 03, SWIFT: OSDDDE81XXX. Om de vorm van betaling te wijzigen, neem dan contact met ons op via e-mail info@sanasport.be

Wat zijn de verzendopties?

Wij verzenden goederen via DPD, DHL, BE Post en GLS.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

U kunt betalen met een bankoverschrijving, online kredietkaart en versnelde overschrijving via de GoPay betalingsgateway.

Hoeveel kost verzenden en betalen?

Er zijn verschillende combinaties mogelijk, check hier.

Hoe retourneer ik een artikel binnen 14 dagen?

Bij ons heeft u tot 30 dagen de tijd om ongebruikte goederen zonder opgaaf van reden te retourneren. Leer hoe je gemakkelijk annuleren.

Hoe retourneer ik een artikel?

Terugvorderen bij ons is net zo eenvoudig als de goederen terugsturen, niets aan de hand. Bekijk de procedure voor een claim indienen.

Is het mogelijk de goederen te ruilen?

Hoe ruil ik de goederen? Lees hoe goederen te retourneren, stuur de producten naar het retouradres en bestel nieuwe goederen. Wij betalen uw geld binnen 14 dagen terug..

Koopt u gebruikte goederen terug?

Sorry, maar helaas niet. Artikelen kunnen binnen 30 dagen worden geruild of geretourneerd, maar alleen als ze geen gebruikssporen vertonen.